Subject: FW: Tööprojekti kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 09:03:46 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-1/25/9946-39

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Malle Ütt | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 2:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Tööprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan korrigeeritud lahenduse. Katete taastamise osas lähtusime
eelprojekti katete ulatusest. Vastan kommentaaridele allpool kirjas
värvilise- punase kirjaga.

Korrigeeritud dokumendid on alla laetavad lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EpiLqhHoUpFPoTCJ-y-m9n0BZ-m_kd0nWKb
vImCEMNtdcQ?e=TfEirL>  2025-03-14 TRAM kooskõlastamine

Teavitan Tallinna Vett, et varasem leping on vaja üle vaadata ja
täiendada.

Tervitades

Malle Ütt
mob: +372 5302 0254
 <http://kprojekt.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 28, 2025 2:56 PM
To: Ülle Lutter | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Malle Ütt | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tööprojekti kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid läbi vaadanud ning toome välja asjaolud, mille
osas palume lahendust täpsustada/korrigeerida.

*	Katete taastamise ulatust on vähendatud riigitee maaüksustel.
Palume lähtuda katete taastamise ulatuses kooskõlastatud Eelprojektist.
Muutsime lahendust ja katete taastamise ulatus vastab eelprojekti mahule.
Kuna ehitustehnoloogiliselt ei ole enam kamber K11-21 puurimisel
stardipunkt, siis kaeviku suuruse (5x4) andis meile ette puurija. Kõik
kaevikud- ka lahtiselt paigaldatavad torud, on toestatud , kasutatakse
KOPRAS tugikilpe. Kamber K11-21 on tehaseelementidest ringikujuline RB
kaev DN2000, kaevu tüüplahendus on joonisel VKV-7-09. Kaev
komplekteeritakse RUSKON tehases.

*	Lisaks on nähtud täiendav katete taastamise osa TRAM
maal.-Muutsime lahenduse nii, et täiendavat kattete taastamist ei tule. Me
ei muuda tänavavalgustuse mastide ega kaabelduse asukohti.

*	Palume esitada ristmeväljajoonis riigiteega ristumise kohta
vastavalt tööprojektile.- lisasime ristmevälja
joonise-23053_TP_VKV-4-01MNT.pdf
*	Asendiplaanil ei kajastu toestatud kaeviku tingmärk, kas kaevikuid
ei plaanita antud asukohas toestada? Palume kajastada toestatud kaevikute
asukohad asendiplaanil. -Tingmärgid on korrigeeritud, kõik kaevikud on
toestatud, kaeviku kohta on üks tingmärk.

*	Katete taastamise osas asendiplaanil ei selgu võrreldes
eelprojektiga, millises ulatuses taastatakse kogu katendi osa ning
millises osas kulumiskiht. Palume korrigeerida katete taastamise osa. –
lahendust on korrigeeritud ja eraldi on märgistatud kogu katendi vahetuse
osa.
*	Palume selgitada miks on muudetud võrreldes eelprojektiga
ab-katendi taastamise Tüüp 1 andmeid.- lahendus on korrigeeritud vastavalt
eelprojektile

*	Juhime tähelepanu, et meile teada olevalt on tegemist TRAMile
kuuluvate valgustusmastidega ning neid ühendavate maakaablitega. –
muutsime lahendust, valgustuspostid ja kaabel jäävad olemasolevale kohale.
Ehituse ajaks valjgustid teisaldatakse ja pannakse oma kohale tagasi,
kaablid riputatakse ja kaitsakse

Palume mitte muuta maakaablite paiknemist ning paigaldada antud asukohas
valgustuse maakaablid olemasolevatesse asukohtadesse olemasolevatel
tingimustel (kaitsetoru, sügavus, paiknemine).

*	Seletuskirjades palume kajastada varasemalt Eelprojektis
käsitletud TRAM tähelepanekuid sh müratõkkeseina asjaolud jne.- TL
seletuskirjas on lõik punktis 5.2

*	Materjalide hulgast ei tuvastanud K11-21 kambri skeemi. Kuna
eelprojektiga võrreldes on asendiplaanil kambri kuju muutunud, siis palume
kontrollida ja kajastada vastava kambri skeem või viidata skeemidel antud
kambrile. – Kambri tüüpjoonis  vt VKV-7-09

Palume edastada projektid uuesti kooskõlastamiseks, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib tähelepanekuid
lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Ülle Lutter | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 5, 2025 4:09 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Tööprojekti kooskõlastamine

Tere!

Edastan Teile läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks K-Projekt AS töö nr
23053 “DN800 kollektori projekteerimine“ tööprojekti,

projektdokumentatsioon vt palun:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Er-f2NbOIa9DsCK3iK8PgfkBF6YCVbFmPz3
q052XKoEvuA?e=Fs0ZOG>
https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Er-f2NbOIa9DsCK3iK8PgfkBF6YCVbFmPz3q
052XKoEvuA?e=Fs0ZOG

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Malle Ütt poole mob: +372
5302 0254 või e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lugupidamisega

Ülle Lutter
projektijuhi abi
tel: +372 626 4100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.